ආයුබෝවන්...!

අප ඉපදුණු දා පටන් මවගෙන් පටන් ගන්නා ආදරය මිය යන තුරුම විවධ ආකාරයෙන් අප වෙත එයි. අප සිනාසෙන්නේද අඩන්නේද මේ ආදරය නිසාවෙනි. හුදෙක් එය මුලු මානව සන්හතියටම ‍උරුම පොදු සත්‍යතාවකි.ආදරය යනු මුලු ලොකයේම පැවැත්මයි ඔබ සිතේ හට ගන්නා ආදරනිය සිතුවිලි අප සමග බෙදා ගැනීම අප සතුටයි.♥

Saturday, January 28, 2012

ඇයි මගේ ආදරය මේ තැනට දැම්මේ

මොන දෙවල් කලත් මොන තැන් වලින් ආවත් අපිට කවදාවත් අපි හිටපු තැන් අමතක කරන්න පුලුවන්ද අපිට පුලුවන්ද අපේ අතීතයට යන්නෙ නැතුව මෙතනින් යන්න මේ තැන් අමතක වෙන්නේ කොහොමද අපේ වත්තේ මම පැල කර රොස මල් පදුර මට කොහොමද අමතක වෙන්නෙ ඒ පදුරේ ඉස්‌සලම මල පිපුනේ ඔයා මට හමබුන දවසෙමයි අද ඒ හැමදෙම වේනස්‌ වේලා ඒ මතකයන් වලින් මට යන්න බැහැ මට ඔයාව මතක්‌ වෙනවා මට ඔයා නැති අඩුව දැනෙනවා මගෙ හිත හඩනවා ඔයාට නම් මම ගැන ගානක්‌ නැ ඇයි මගේ ආදරය මේ තැනට දැම්මේ මම එක දෙයක්‌ කියන්නම් ඔයායි වේනස්‌ උනේ මම අදත් එදා හිටපු තැනමයි (චමි රොක්ස්)

No comments:

Post a Comment